Continuïteit familiebedrijf Dutch Graphic Group is een feit

Dutch Graphic Group heeft een nieuwe eigenaar. De twee zoons van Nino Venezia hebben de aandelen overgenomen van vader. Qua bedrijfsvoering en strategie verandert er voorlopig niets. Nino Venezia zal de komende jaren ook nog gewoon actief blijven bij het bedrijf. De continuïteit van Dutch Graphic Group is hiermee echter wel definitief geborgd.

De Dutch Graphic Group kan met recht een familiebedrijf worden genoemd. Naast zijn vrouw Anita werken ook de twee zonen Gino en Enzo in de onderneming. De 55-jarige Nino heeft het besluit genomen om dit jaar al de aandelen aan zijn zonen over te dragen. “Ik werk nu veertig jaar. Mijn gezondheid is niet optimaal en daarom wil ik langzaam terugtreden uit de zaak. Straks mogen de jongens het gaan doen. Maar ik blijf zeker de komende jaren nog bij de grote accounts betrokken en wil me vooral in gaan zetten voor het aanjagen van nieuwe projecten.”

Rustiger gaat het de komende maanden zeker niet worden, nu Dutch Graphic Group met haar gloednieuwe drukpersen haar capaciteit fors heeft uitgebreid. Enzo en Gino kijken dan ook uit naar een mooie en succesvolle toekomst.

Dutch Graphic Group is een totaal leverancier op het gebied van grafische producten. Van kleding bedrukken tot een auto beletteren. Of het nu gaat om etiketten, grootformaat banners of promotionele uitingen. Door de vakkundige mensen en groot machinepark kan Dutch Graphic Group alles van A t/m Z verzorgen, inclusief scherpe tarieven en snelle levering.

Dutch Graphic Group werd in het proces van de familieoverdracht begeleid door Aeternus – Carlo Caria, Patrick Cox en Sjef Geurts. Daarnaast was Rowdy Kroh van Case Advies als vaste adviseur van Dutch Graphic Group nauw betrokken bij het gehele traject.

Aeternus wenst de familie Venezia veel succes met deze mooie stap en met de toekomstige groei van het bedrijf!

2018-05-31T10:43:53+00:00 31-05-2018|

Laat een reactie achter

zestien − vier =